مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از اجرای برنامه‌های زمستان بیدار به عنوان پایلوت توسعه گردشگری زمستانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در سفر وزیر محترم میراث فرهنگی به استان اردبیل، این استان به عنوان پایلوت برنامه‌های گردشگری زمستانی انتخاب شده است.

او افزود: در گذشته نیمه دوم سال و زمستان به عنوان تهدیدی برای گردشگری اردبیل قلمداد می شد اما با تدارک برنامه های توسعه محور و همچنین تقویت زیرساخت‌ها امروز می‌توان به جرئت گفت، زمستان به عنوان فرصت توسعه گردشگری این استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تاکید به اینکه سبلان به عنوان سومین قله مرتفع کشور، محور برنامه‌های زمستان بیدار خواهد بود، گفت: در دامنه سبلان احداث پیست‌های اسکی با هدف تقویت گردشگری وزرشی در دست اقدام است.

فلاحی با بیان اینکه گردشگری به عنوان محور توسعه استان اردبیل است، افزود: در عین حال گردشگری زمستانی به عنوان یکی از نقاط قوت این استان مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌های زمستان بیدار به همین منظور از سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

او تصریح کرد: اجرای موفقیت‌آمیز جشنواره‌های زمستان بیدار در تمامی شهرهای استان طی سال گذشته با استقبال مواجه بود وامسال نیز در نیمه دوم سال برنامه‌های متنوعی از جمله جشنواره‌ها، دوره‌های آموزشی و رویدادهای متنوعی تعریف شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.