اجرای بخشی از تفاهم نامه های پژوهش های دانشگاه پیام نور با دیگر مراکز در کشور

رئیس دانشگاه پیام نور کشورگفت: تا سال آینده بخشی از تفاهم نامه های پژوهش های دانشگاه پیام نور با دیگر مراکز در کشور کاربردی میشود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور در مراسم پژوهشگران و دانش آموختگان برتر مراکز پیام نور کشور در اصفهان با اشاره به اینکه رسالت اجتماعی دانشگاه حل معضلات اجتماعی است گفت: دانشگاه پیام نور با ایجاد بستر الکترونیکی در داخل و خارج دانشگاه می‌تواند ارتباط مسیر پژوهش را برقرار کند.

زمانی با بیان اینکه ۴ هزار عضو هیات علمی و ۵۰ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه مشغول تدریس و تحصیل هستند افزود: دانشگاه پیام نورمی تواند این ظرفیت بالای خود را در اختیار مراکز دیگر برای همکاری‌های علمی مشترک قراردهد.

او با بیان اینکه بستر‌ها را به سوی پژوهش محور برده ایم گفت: باید سرعت را در این بخش بیشتر کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور برای همگانی کردن تحصیل به وجود آمد گفت: دانشگاه پیام نور این ظرفیت را دارد تا در تولید ثروت از علم پیشتاز باشد.

کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور هم در این مراسم با اشاره به اینکه برای کاربردی شدن پژوهشگران دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی، همچون معاونت علمی ریاست جمهوری را کنار دانشگاه آورده ایم گفت: تا سال آینده بخشی از تفاهم نامه‌های پژوهش‌های دانشگاه پیام نور با دیگر مراکز در کشور کاربردی میشود.

دراین مراسم از ۹۶ نفر پژوهشگر، فن آور، دانش آموخته برتردانشگاه‌های پیام نور کل کشور تجلیل شد.

این افراد در قالب ۶۱ پژوهشگر برتر، ۱۰ فن آور و کارآفرین برتر،۷ دانش آموخته و کارمند برتر،۶ هیات علمی ارتقا یافته، ۹ فعال نشریات دانشگاهی در۳ حوزه علوم آزمایشگاهی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار