امام جمعه اردبیل:

افراد نسبت به دارایی‌های جامعه احساس مسؤولیت داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: افراد نسبت به دارایی‌های جامعه احساس مسؤولیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار فعالان و تلاشگران عرصه حمل‌ونقل گفت: افراد جامعه در هر پستی که هستند باید دست به دست هم داده و نهایت تلاش خود را برای پیشرفت جامعه به کار ببندند و بایستی کاری کرد که همه مردم نسبت به دارایی‌های مادی و معنوی جامعه احساس مسؤولیت داشته باشند.

او افزود: افراد در هر دستگاهی که خدمت می‌کنند باید جایگاه فعلی کشور را درک کنند و در واقع اکنون پیشرفت‌های علمی به سمتی می‌رود که اگر هر ملتی حرکت و جهشی از خود نشان ندهد در آینده قادر به تصمیم‌گیری درباره سرنوشت نخواهد بود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی تحولات علمی بی‌نظیری در کشور رخ داده است که باید قدردان این پیشرفت‌ها باشیم و اگر دشمنان ۴۰ سال است که با نظام ما دشمنی می‌ورزند، علت آن، استقلال ملت ایران است.

عاملی گفت: شریان اصلی کشور در دست تلاشگرانی همچون راهداران است که برای تمام این عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی دارم و از طرف مردم غیور استان اردبیل از زحمات راهداران تقدیر و تشکر می‌کنم که این عزیزان در نقطه بسیار حساس و حیاتی جامعه خدمت می‌کنند و در عزت و استقلال کشور نقش ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.