نماینده، ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: هر کس در برگزاری انتخابات وظیفه‌ای دارد و باید طبق قانون وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: هر کس در برگزاری انتخابات وظیفه‌ای دارد و باید طبق قانون وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

حجت الاسلام احمد شاهرخی در جلسه مشترک با اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات خرم آباد و چگنی، اظهار داشت: نظام اسلامی هدیه الهی است که خداوند تبارک و تعالی توسط حضرت امام (ره) به ما اهدا کرده و ما باید شکر آن را به جا آوریم.

او  با بیان اینکه هر کس در برگزاری انتخابات وظیفه‌ای دارد و باید طبق قانون وظیفه خود را به درستی انجام دهد، گفت: شورای نگهبان به تعبیر مقام معظم رهبری خیمه نظام اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: شورای نگهبان بدون طرفداری، وظیفه ذاتی خود را انجام می‌دهد و محکم در مقابل سختی‌ها باید بایستد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه شورای نگهبان اجرای قوانین انتخابات را رعایت کند و آسیب شناسی انتخابات باید خوب صورت بگیرد، بیان داشت: هر چیزی که بخواهد سلامت انتخابات و صیانت از آرا مردم را به خطر بیاندازد شورای نگهبان باید از آن جلوگیری و با آن برخورد کند.

انتهای پیام/ب

بی‌طرفی شورای نگهبان در اجرای وظایف

برچسب ها: ولی فقیه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار