سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همه بازی‌ها در نیم‌فصل دوم حکم فینال را دارد و کسب ۳ امتیاز مهم است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  پیروزی پر گل این تیم برابر تیم شاهین بوشهر اظهار کرد: با ارائه بازی خوب توانستیم ۳ امتیاز بدست آوریم و گل‌های خوبی را به ثمر رساندیم. من به تیم شاهین بوشهر هم تبریک می‌گویم، اما این تیم  بعد از ۱۰ نفره شدن بسته بازی کرد. بازیکنان بعد از دیدار با پیکان از فضای مسابقه بیرون آمدند، اما سعی کردیم در این ۳ روز  روی آن‌ها کار کنیم.

او درباره موقعیت‌های گلزنی در نیم‌فصل دوم بیان کرد: همه بازی‌ها در نیم‌فصل دوم حکم فینال را دارد و کسب ۳ امتیاز مهم است. ما در بازی‌های قبلی هم شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما نشد و استفاده نکردیم.  

سرمربی سپاهان درباره کارت زرد نورافکن روی نیمکت، گفت: به طور حتم باید با این بازیکن درباره  این  موضوع صحبت کنم. زمانی که  من هستم، نیازی نیست او لب خط بیاید.

او درباره استفاده تیم ملی امید از ۲ بازیکن سپاهان اظهار کرد: قرار شد که آن‌ها در اختیار تیم امید قرار بگیرند و در بازی با صنعت نفت و استقلال حضور نخواهند داشت.

قلعه‌نویی درباره کودکی که در میانه راه سوار اتوبوس سپاهان شد، گفت: در حال عزیمت از ورزشگاه بودیم که پسری مظلوم را در کنار خیابان دیدیم و گفتم که سوار اتوبوس شود تا بازیکنان و رختکن را از نزدیک ببیند و دلش شاد شود.  


بیشتر بخوانید: سپاهان ۵ - شاهین شهرداری صفر/ گلباران نقش جهان در روز هت‌تریک کی‌روش


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار