خرید ۲۰۰ قطعه زمین برای مردم پلدختر و معمولان

استاندار لرستان ازخرید ۲۰۰ قطعه زمین برای مردم پلدختر و معمولان جهت ساخت واحد مسکونی خبرداد.

خرید ۲۰۰ قطعه زمین برای مردم پلدختر و معمولانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی، استاندار لرستان گفت: سازمان مدیریت سطح آمایش را از سطح استانی به منطقه‌ای تبدیل کنیم.

او بر بازنگری طرح‌های استان تاکید کرد و با بیان اینکه برنامه‌ریزی مطلوب بنابر شرایط خاص مالی و اقتصادی انجام شود، افزود: مشاور طرح باید جلسات مختلفی با دستگاه‌ها تشکیل دهند.

استاندار لرستان با بیان اینکه عمده بحث‌هایی که در سند آمایش آورده شده مربوط به گذشته است در حالی‌که باید بر اساس آنچه که موجود است برنامه‌ریزی‌ها انجام و نگاه‌های آینده‌نگرانه داشته باشیم، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های مطلوب نیازمند طراحی بنا بر شرایط خاص کنونی استان است.

خادمی با بیان اینکه در این سند آینده‌نگری و پیش‌بینی در طرح‌ها دیده شود،گفت: در این اسناد حرفای جدید و نوآوری لحاظ شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه لرستان نیازمند طرح دو نوع برنامه‌ریزی است، افزود: برنامه‌ریزی کوتاه مدت به دلیل وقوع سیل و خسارت‌های وارده در اولین روز‌های سال جاری و دیگری برنامه‌ریزی بلند مدت و پرداختن به آینده‌نگری و پیش‌بینی‌های آینده اقتصادی است.

خادمی گفت: در برنامه‌های توسعه‌ای ایده‌آل‌ها و آرمان‌ها نیز لحاظ می‌شود درحالی‌که باید بر مبنای وضع عادی برنامه‌ریزی‌ها انجام شود؛ همچنین برای شرایط امروز برنامه کوتاه مدت داشته باشیم.

او عنوان کرد: ممکن است چند طرح را در نظر بگیریم و با بودجه‌ای که داریم طرح های مدنظر گرفته شده به انجام برسانیم و با توجه به شرایط خاص اعتباری به برخی طرح ها اعتبار ندهیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه در لرستان نزدیک ۱۲ هکتار زمین به فضای شهری اضافه شده است، افزود: همچنین ۲۰۰ قطعه زمین برای مردم پلدختر و معمولان جهت ساخت واحد مسکونی خریداری شده و در این راستا مسئولان وزارت راه و شهرسازی بسیار همکاری داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.