هشت هزار و ۸۶۰ نفر داوطلب آزمون وکالت سال ۹۸ در دانشگاه پیام نور شهر‌های شیراز، جهرم، کازرون، آباده و مرودشت به رقابت پرداختند.

رقابت ۸ هزار و ۸۶۰ داوطلب آزمون وکالت در فارسرئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: این آزمون پیرو تفاهمنامه بین دانشگاه پیام نور و مرکز وکلای قوه قضاییه، هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۹ آذرماه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس برگزار شد.

محمد حسن صیف افزود: آزمون وکالت امسال بصورت دومرحله‌ای اجرا می‌شود و پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی، اقراد حایز شرایط فرصت دارند تا باتوجه به نمره و رتبه خود حداکثر ۷ استان را به ترتیب اولویت جهت اخذ پروانه وکالت کارآموزی انتخاب کنند.

او افزود: در این آزمون که به صورت هماهنگ در سراسر کشور از سوی دانشگاه پیام نور برگزار شد، بیش از ۱۰۷ هزار نفر شرکت کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانی آزمون وکالت، با ابرازخرسندی از برگزاری مطلوب این آزمون، یادآور شد:دانشگاه پیام نور زیرساخت‌های مناسبی درامر برگزاری آزمون‌های استاندارد وهماهنگ کشوری دارد که خوشبختانه امروز رکورد برگزاری آزمون‌های تخصصی در کشور شکسته شد.

حسن عبدلیان پور رئیس هیات مدیره کانون وکلای قوه قضائیه فارس هم با بیان اینکه تعداد ۳ هزار و ۹۴۳ نفر مرد و ۴ هزار و ۹۱۷ نفر زن هستند، افزود: آزمون در مرکز استان در دانشگاه مرکزی پیام نور با ۲ هزار و ۸۰۰ داوطلب و در دانشگاه شیراز و پردیس علوم دانشگاه شیراز با هزار و ۷۱۷ داوطلب برگزار شد.

عبدلیان پور تصریح کرد: هزار و ۸۶۲ نفر در جهرم، هزار و ۲۷۰ نفر در کازرون و هزار و ۲۱۱ داوطلب در آباده به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.