آزمون وکالت سال ۹۸ قوه قضاییه هم زمان با سراسر کشور فردا جمعه ۲۹ آذرماه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اعلام این خبر گفت: دراین آزمون ۸ هزار و ۸۶۰ نفر داوطلب در ۴ حوزه شیراز، جهرم، کازرون و آباده شرکت خواهند داشت.

محمدحسن صیف افزود: از مجموع شرکت کنندگان دراین آزمون ۴ هزار و ۹۱۷ نفر آقایان و ۳ هزار و ۹۴۳ نفر ازبانوان خواهند بود که ۴ هزار و ۵۱۷ نفر در شیراز، هزار و ۸۶۲ نفر در جهرم، هزار و ۲۷۰ نفر در کازرون و هزار و ۲۱۱ نفر در آباده به رقابت خواهند پرداخت.

او با بیان اینکه تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مطلوب این آزمون مهیا شده است، اظهارداشت: این آزمون پیرو تفاهمنامه بین دانشگاه پیام نور و مرکز وکلای قوه قضاییه از سوی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس به تجربه دانشگاه پیام نور در برگزاری کنکور‌های سراسری، کارشناسی ارشد فراگیر، استخدامی و... اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری آزمون‌های متمرکز و استاندارد از مزایای دانشگاه پیام نور است که امیدواریم تجربیات ارزشمند گذشته در امر برگزاری این آزمون به نحو شایسته استفاده شود.

آزمون رأس ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.