معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: معلمان داری صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه‌ای با سابقه بیش از ۲ سال سابقه کار از مزایای اجرای طرح رتبه بندی بهره مند می‌شوند.

معلمان با بیش از دو سال سابقه کار از مزایای طرح رتبه بندی بهره مند می‌شوندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: طبق تصویب نامه ۱۷ آذر هیئت وزیران، معلمان داری صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه‌ای با سابقه بیش از ۲ سال سابقه کار از مزایای اجرای طرح رتبه بندی بهره مند می‌شوند.

او شرایط بهره مندی فرهنگیان از اجرای طرح رتبه بندی را برشمرد و افزود: فرهنگیان براساس سابقه خدمت، دوره‌های آموزشی، نمرات ارزشیابی و بررسی سه صلاحیت حرفه‌ای، عمومی و تخصصی که توسط کمیته‌هایی ارزشیابی شده است در رتبه یک تا پنج جای می‌گیرند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: همکاران فرهنگی که در مورخه دوم اردیبهشت ۱۳۹۴ دارای رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی شدند در رتبه‌های یک تا پنج تطبیق داده می‌شوند.

دانش فر با بیان اینکه" طبق مصوبه سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای اجرای این طرح، ناچاریم تفکیک مشاغل اداری و آموزشی را انجام دهیم"گفت: به صراحت در قانون مربوط به طرح رتبه بندی ذکر شده است که رتبه‌بندی معلمان است و معلم نیروی آموزشی است که در حال حاضر در مدرسه مشغول به تدریس است.

او در بخش دیگر از سخنانش با ذکر این مطلب که" سیستم حسابداری آموزش و پرورش این اداره کل از نقدی به تعهدی تغییر یافته" تاکید کرد و افزود: برای شفافیت بیشتر در امور باید ادارت این اداره کل در استان، مناطق و شهرستان‌ها بدهی‌ها و مطالبات همکاران را لحظه‌ای شناسایی و رصد کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.