بانک ملی دلیل اختلالات صبح امروز سامانه بام را ورود متقاضیان متعدد به این سامانه جهت دریافت رمز دوم پویا اعلام کرد.

دلیل اختلال سامانه بام نزدیک شدن به دریافت رمز دوم پویا / ۱۵ روز فرجه برای راه اندازی رمز دوم یکبارمصرفبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درست از ابتدای امروز سامانه بانک ملی (بام) با اختلالات قابل توجهی همراه شده است به نحوی که برای ورود با اختلال های مختلفی همراه می شود. مشتریان این بانک در تماس های مختلف تلفنی از علت این اختلال می پرسند.

یک مقام مسئول در بانک ملی در گفت و گو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  در پاسخ به این سوال که دلیل اختلال سامانه بام چیست؟ می گوید: به علت این که گفته شده است امروز آخرین روز دریافت رمز دوم پویا از نظام بانکی است، مراجعه کنندگان زیادی به این سیستم (بام) مراجعه کرده اند که همین امر منجر به بروز اختلالات زیادی در سیستم شده است.
 
وی افزود: تنها دلیل این اختلال مورد ذکر شده است و حدسیات مربوط به بروزرسانی بام صحت ندارد چرا که این سامانه روزانه و در ساعات پایانی شب بروزرسانی می شود.
 
دلیل اختلال سامانه بام نزدیک شدن به دریافت رمز دوم پویا / ۱۵ روز فرجه برای راه اندازی رمز دوم یکبارمصرف
 
یک مقام مسئول دیگر در نظام بانکی در گفت و گو با  خبرنگار بورس،بانک و بیمه با اشاره  به اینکه تمام سیستم  بانکی امروز تحت تاثیر ورود مراجعان برای دریافت رمز دوم آن هم در انبوه بالاست، گفت: بارها در روزهای متعدد از مردم خواسته بودیم که در روزهای متوالی به بانک و سایت مراجعه کرده و دریافت رمز دوم یک بار مصرف را به روزهای پایانی موکول نکنند اما مجدد بار ترافیکی مراجعات به امروز افتاده است.
 
گفتنی است حال با این که بانک مرکزی فرصت ۱۵ روزه دیگری را به مردم داده است تا رمز دوم پویا خود را دریافت کنند بهتر است مخاطبان عجله نکرده ودر روز‌های دیگر نیز به سایت و شعب مراجعه کنند تا با این حجم از اختلالات در نظام بانکی مواجه نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۱:۱۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام چرا زمانی که وارد سمانه بام میشی درمرحله کارت به کارت مشخصات کارت ها وارد میکنی برای مرحله بعد میزنه خطایی پیش امده بعدا مراجعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۷ دی ۱۳۹۸
من فعال کردم دیگه رمز دوم ندارم این چه مسخره بازیه کد میاد میگه اشتباه میباشد دخترم دانشجو شهرستانه باید هر زمان که میخواد براش کارت به کارت کنم دردسر درست کردن برامون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۹ ۰۱ دی ۱۳۹۸
آخه با هوش، الان هنوز 80% رمز دوم پویا رو فعال نکردن، وقتی توی مراجعه چند درصدی این اختلال به وجود بیاد بعدا موقع درخواست رمز پویا سیستم بانکی که کلا قفل خواهد شد، من حدس میزنم حتی اگر 50% مردم رمز دوم رو فعال کنن و شروع به استفاده کنن، بانکها و مخابرات به شدت با مشکل مواجه میشن، ببینین کجا گفتم.
Iran (Islamic Republic of)
هست
۲۱:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
آخه چیکاریه هرکس بخواد نصب کنه هرکس نمی‌خواد نکنه پول خودمونه بزارین هکر بخوره
آخرین اخبار