مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ اسدی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه از محل اختفاء متهم ۱۱ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد، افزود: پرونده مقدماتی در این رابطه تشکیل و متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری ۲ سارق منزل در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت از منزل در این شهرستان اقرار کردند.

کشف ۲۳ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۲ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، یک کیلو گرم انواع مواد و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

او از توقیف ۱۰ خودرو و ۱۷ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: کشف ۲۳ فقره سرقت شامل سرقت خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، مغازه، منزل و سرقت اماکن خصوصی از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در این طرح از ۳۵ واحد صنفی این شهرستان نیز بازدید شد که به واحد ۱۲ صنفی تذکر واخطار پلمپ داده شد و ۴ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی و انتظامی پلمب شدند.

او از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۱ عامل افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری از کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال مسروقه از متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار