بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ آذر ماه ۹۸؛

دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در بابلسر/ کشف ۴ فقره سرقت در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ اسدی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه از محل اختفاء متهم ۱۱ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد، افزود: پرونده مقدماتی در این رابطه تشکیل و متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری ۲ سارق منزل در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت از منزل در این شهرستان اقرار کردند.

کشف ۲۳ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۲ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، یک کیلو گرم انواع مواد و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

او از توقیف ۱۰ خودرو و ۱۷ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: کشف ۲۳ فقره سرقت شامل سرقت خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، مغازه، منزل و سرقت اماکن خصوصی از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در این طرح از ۳۵ واحد صنفی این شهرستان نیز بازدید شد که به واحد ۱۲ صنفی تذکر واخطار پلمپ داده شد و ۴ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی و انتظامی پلمب شدند.

او از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۱ عامل افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری از کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال مسروقه از متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.