استاندار کرمانشاه سرمایه‌گذاری را راهکار اصلی مبارزه با معضل بیکاری دانست و گفت : برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی و استمرار حضور آنان در استان باید برنامه‌ای عملیاتی داشته باشیم.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه گذار استفاده می‌کنیم، گفت : متقاضیان باید شیوه انجام کلیه تعهدات و فرآیند‌های اجرایی را به صورت شفاف در برنامه زمانبندی مشخص نمایند.

او گفت : ما به تعهدات خود مشروط به مشخص شدن شیوه ورود منابع مالی و تجهیزات عمل خواهیم کرد و شفافیت در اجرای فعالیت ها، مطالبه و شاخص ارزیابی ما خواهد بود و به همین دلیل در جذب سرمایه گذار فرصت سوزی نخواهیم کرد.

مقام ارشد استان حمایت‌های صورت گرفته از سرمایه گذاران را یادآور شد و گفت: تولید برای ما بسیار اهمیت دارد، اما هرگونه فعالیتی منوط به تأییدیه سازمان سرمایه گذاری خارجی و گمرکات است که تعهدات شرکت‌ها برای ورود منابع مالی و تجهیزات مشخص شود.

بازوند گفت: در استان کرمانشاه تا از ورود منابع مالی و ورود تجهیزات مطمئن نشویم اجازه فعالیت نخواهیم داد.

او گفت: کلیه فرآیند‌ها باید واضح و براساس برنامه زمانبندی باشد، در این صورت براساس تفاهم نامه عمل خواهیم کرد و به یقین دغدغه مندی‌های شما را پاسخ خواهیم داد.

استاندار کرمانشاه گفت: جذابیت‌های کرمانشاه و حمایت ویژه تیم مدیریتی استان سبب جذب سرمایه گذاران شده است، اما تأکید می‌کنم برای فعالیت در این استان باید برنامه‌های عملیاتی مشخص باشد در غیر این صورت زیرساختی در اختیار این سرمایه گذاران قرار نخواهیم داد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.