صاحبان صنایع و مدیران ارشد هولدینگ‌های سرمایه گذاری برای رونق تولید در بخش‌های مختلف مازندران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جلسه تعاملی توسعه سرمایه گذاری در استان با حضور استاندار مازندران و تعدادی از صنعتگران موفق در بخش‌های کشاورزی و مواد خوراکی در تهران برگزار شد. ‎

در این جلسه با توجه به تاکید استاندار مازندران بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کم بدیل مازندران، فرصت‌های مطلوب سرمایه گذاری و برخورداری استان از زیرساخت‌های مناسب، همسایگی با بازار‌های دریای خزر، بیشتر صاحبان صنایع و مدیران ارشد هولدینگ‌های سرمایه گذاری حاضر در جلسه برای رونق تولید در بخش‌های مختلف مازندران اعلام آمادگی کردند.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در این جلسه گفت: با توجه به فرصت‌های بسیار مطلوب سرمایه گذاری از جمله صنایع سنگین نظیر پتروشیمی، فولاد، صنایع تبدیلی و برخی حوزه‌های مرتبط با مزیت‌های استان، حضور سرمایه گذاران مشتاق فعالیت در بخش‌های مختلف به رونق اقتصادی بیش از پیش مازندران بینجامد.

در این هم اندیشی مدیران و نمایندگان عالی رتبه شرکت‌های تولیدی صنایع غذایی، کمیته ملی روبوکاپ، اساتید دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مدیر شبکه آموزش صدا و سیما نیز حاضر بودند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.