امام جمعه هشترود گفت: تکلیف طرح ۲۵ ساله مسجد جامع این شهر مشخص شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام رحیمی امام جمعه هشترود در شورای فرهنگ عمومی هشترود گفت:تکلیف طرح ۲۵ ساله مسجد جامع این شهر مشخص شود.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه چرا باید پروسه طرح مسجد تاریخی جامع هشترود این قدر بطول انجامد گفت: این طرح بصورت لاک پشتی و حتی کندتر از آن هم به جلو می‌رود و طولانی شدن این طرح قابل قبول نیست.

رحیمی گفت: در هر سال بودجه‌ای به این طرح اختصاص می‌یابد، اما متاسفانه جوابگو نیست.

امام جمعه هشترود در ادامه از همکاری نکردن صاحبان املاک در این طرح نیز گلایه نمود و گفت: متاسفانه برخی افراد در این طرح هم مقصر هستند و نمی‌خواهند پرونده این طرح پس از ۲۵ سال بسته شود.

او گفت: صاحبان املاک برای هر متر مربع از زمین خود هزینه‌های زیاد درخواست می‌کنند که باید بصورت کارشناسی دقیق شود و قضیه به اتمام برسد.

او در ادامه بر راکد ماندن برخی طرح‌های عمرانی شهر هشترود هم اظهار گله کرد و خواستار اتمام آن‌ها ازجمله ورود و خروج آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و جاده فعلی روستای دامناب که ورود و خروج آزاد راه می‌باشد و به جاده مرگ مشهور شده است.

مسجد جامع هشترود در سال ۱۲۵۹ زمان قاجار توسط اسکندرخان ابن مرحمت و محمد صادق خان حسین قلی خان بنا شده است و در وسط شهر هشترود قرار دارد و ۲۵ سال پیش توسط آقای آخوندی وزیر وقت مسکن و شهرسازی کلنگ زنی شد

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.