یکی از عاملان درگیری مسلحانه در محله شهرک ولیعصر (عج) دستگیر شد. متهم این‌بار به بهانه پارک خودرو با اقوام همسر سابقش درگیر شده بود.

اختلاف خانوادگی با اقوام همسر تا درگیری مسلحانهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجشنبه هفته گذشته بیست‌وهشتم آذرماه یک درگیری منجر به تیراندازی و مصدومیت یکی از شهروندان در یکی از محله‌های شهرک ولیعصر (عج) به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. تیمی از مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت به نشانی اعلامی اعزام شدند. مأموران با حضور در محل مشاهده کردند مردی که مدعی است همسایه ضارب است، بر اثر اصابت شلیک گلوله به پایش مجروح شده است که بلافاصله برای مداوا به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافت.
ضارب و همدستش پس از تیراندازی از محل متواری شده بودند. تحقیقات پلیسی در خصوص علت تیراندازی و شناسایی متهمان پرونده آغاز شد.
بررسی‌ها نشان می‌داد افراد درگیر در همسایگی یکدیگر سکونت دارند که مالک خودروی سواری پژو که از قبل دوستش را به محل سکونتش دعوت کرده بود، با مرد همسایه که از اقوام همسر سابقش است و مالک خودروی سواری سمند است، بر سر محل پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده‌اند.
دخالت‌های اعضای خانواده دو همسایه در برقراری صلح و سازش موثر نبود و با شدت گرفتن نزاع و درگیری مالک خودروی سواری پژو با سلاح گرمی که از قبل تهیه کرده بود، سه تیر شلیک و یکی از تیر‌های شلیک‌شده به پای مالک سمند برخورد کرد.
پس از تیراندازی، مالک خودروی پژو و همدستش سوار بر خودرویشان شده و از محل گریختند. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه مأموران موفق شدند در کمتر از ۵ ساعت مخفیگاه ضارب مسلح را در حوالی پاسگاه نعمت‌آباد شناسایی کنند.
نتیجه تحقیقات انجام‌شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری ضارب مسلح اخذ شد و مأموران موفق شدند او را در مخفیگاهش در عملیاتی پلیسی دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه پنجم منتقل کنند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی با اعلام این خبر گفت که با اعتراف ضارب مسلح به جرم ارتکابی، متهم برای گرفتن دستور قضائی روانه دادسرا شد. شناسایی همدست ضارب و دستگیری او در دستور کار مأموران پایگاه پنجم قرار دارد.

منبع:شهروند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.