نام نویسی المپیاد علمی دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: نام نویسی دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم مقطع تحصیلی متوسطه دوم این استان برای شرکت در المپیاد علمی دانش آموزی سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ از امروز یکشنبه و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

هادی زارع پور افزود: این نام نویسی به مدت پنج روز و تا پنجم دی ماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

او افزود: دانش آموزان متقاضی شرکت در این المپیاد در کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید برای نام نویسی به سامانه ملی به نشانی اینترنتی oly.medu.ir مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نام نویسی برای شرکت در این المپیاد تنها به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ملی مورد نظر انجام می‌شود.

زارع پور اضافه کرد: مرحله نخست این المپیاد هفته اول بهمن ماه ۱۳۹۸ و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

او ادامه داد: پذیرفته شدگان مرحله نخست این المپیاد در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به مرحله دوم که نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این المپیاد همه ساله با مشارکت سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان کشور در ۱۳ رشته برگزار می‌شود.

زارع پور گفت: این رشته‌ها شامل ادبی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک، علوم زمین شناسی، سلول‌های بنیادین و پزشکی بازساختی، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت پژوهشی است.

او مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد در کشور و کهگیلویه و بویراحمد را ایجاد تکاپوی آموزشی در مدارس و شناسایی دانش آموزان دارای استعداد و توانمندی علمی ویژه اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.