علی‌نژاد: حقوق ورزشکاران المپیکی قبل از پایان سال پرداخت خواهد شد

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: آیین نامه نحوه پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی امروز به تصویب ستاد رسید و بزودی عملیاتی می‌شود.

مهدی علی نژاد: حقوق ورزشکاران المپیکی قبل از پایان سال پرداخت خواهد شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از موضوعات خیلی مهمی که امروز به تصویب ستاد رسید آیین نامه نحوه پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی بود که بنا بود از تیر ماه به مدت یک سال به کسانی که سهمیه المپیک می‌گیرند پرداخت شود.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: امروز این آیین نامه به تصویب نهایی ستاد رسید و بزودی عملیاتی خواهد شد. حتما تا قبل از پایان سال پرداخت‌ها انجام می‌شود چرا که در خصوص منابع مالی مشکلی نداشتیم و فقط منتظر تصویب آیین نامه بودیم.

وی افزود: در این جلسه که به ریاست وزیر ورزش و حضور صالحی امیری برگزار شد توضیحات خوبی را از فدراسیون نابینابیان در خصوص روند کسب سهمیه و نیاز‌های این فدراسیون شنیدیم. همچنین دیدگاه‌های کمیته ملی پارالمپیک از جانب خسروی وفا ارائه شد.


بیشتر بخوانید: علی نژاد: نمی‌توانیم حق ثبت نام در انتخابات را از افراد وزارت خانه بگیریم


علی نژاد ادامه داد: ریاست فدراسیون تیراندازی هم به همراه اعضای کادر فنی در این نشست حاضر شدند و در خصوص کسب شش سهمیه المپیک تا این لحظه و روند آماده سازی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیحاتی دادند. ستاد عالی بازی‌های المپیک هم مصوبات خوبی را برای حمایت هرچه بیشتر از این دو فدراسیون برای حضور در المپیک و پارالمپیک داشت.

او در پایان تاکید کرد: در مورد فدراسیون تیراندازی بنا شد وزارتخانه هم برای اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذیربط جهت واردات سلاح و مهمات کمک کند و هم برای تامین مهمات جهت تمرین بی دغدغه ورزشکاران منابع مالی ویژه برای این فدراسیون در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار