جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: رعایت حقوق شهروندی لازمه جلب مشارکت و افزایش اعتماد مردم به پلیس است.

رعایت حقوق شهروندی لازمه افزایش اعتماد مردم به پلیس است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی کرمی جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: رعایت اصل مردم داری، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از سوی مأموران پلیس باعث عزت و اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و تقویت مشارکت همگانی مردم با پلیس می‌شود.

او یکی از وظایف عمده نیروی انتظامی را خدمات رسانی به مردم برشمرد و بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و ارتقاء سطح رضایتمندی مردم باید در دستور کار باشد.

کرمی با بیان اینکه اخلاق مداری یکی از اصول اساسی فرماندهان و مسئولان در یگان‌ها می‌باشد، اظهار کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به جهت اینکه بیشترین ارتباط با مردم را دارند باید اخلاق را در سطح یگان خود نهادینه کنند.

او همراهی و مشارکت مردم را زمینه ساز استقرار امنیت پایدار در جامعه دانست و بیان کرد: پلیس می‌تواند با اخلاق حسنه، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در تامین امنیت و خدمات رسانی به مردم قدم بردارد.

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی با اشاره به اینکه حسن رفتار در برخورد با مردم از اولویت‌های کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به شمار می‌رود، مطرح کرد: پلیس جامعه محور و مشارکتی در یک چارچوب مبتنی بر تعامل خلاق با شهروندان در تامین نظم و امنیت جامعه به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.