استاندار کردستان گفت: بسیار جای تاسف است که استان فرهنگی کردستان رتبه دوم کشوری طلاق را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیاظهر جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان گفت: آنچه امروز واضح و مسلم است این است که راهکار‌های ما در بحث آسیب‌های اجتماعی در استان تا به امروز موثر نبوده است.

او افزود: مدیران استانی باید در این جلسات جهت رفع مشکلات جوانان و آسیب‌های اجتماعی حضور داشته باشند.

مرادنیا خاطرنشان کرد: خانواده‌ها همانند گذشته باید در هدایت جوانان نقش موثر داشته باشند و نباید همه چیز را به دولت و نهاد‌های دولتی واگذار کنیم.

او تصریح کرد: بسیار جای تاسف است که استان فرهنگی کردستان در کشور و در بحث طلاق رتبه دوم را دارد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور و در استان فضا را به گونه‌ای ایجاد کرده‌ایم که جوانان فارغ‌التحصیل همگی به دنبال استخدام در ارگان‌های دولتی هستند و کمتر به امر تولید توجه دارند.

او ادامه داد: باید به ظرفیت‌های تولیدی استان بخصوص در بخش کشاورزی توجه بیشتری داشته باشیم و جوانان را به سمت تولید هدایت کنیم تا کمتر شاهد آسیب‌های اجتماعی باشیم.

مرادنیا به ترویج فرهنگ نشاط در جامعه بخصوص در بین جوانان اشاره کرد و افزود: باید تمام سعی خود را انجام بدهیم تا شور و نشاط را در همه زمینه‌ها برای جوانان استان فراهم کنیم، زیرا جامعه با طراوت کمتر به ناهنجاری‌ها سوق پیدا می‌کند.

او بیان کرد: رسانه‌های استان آمار را همانطور که هست هر چند منفی در اختیار جامعه قرار دهند تا مردم از شرایط جامعه‌ای که در آن هستند با خبر باشند.

استاندار کردستان اظهار کرد: متاسفانه در استان با توجه به اهمیت فضای مجازی تا کنون هیچ برنامه خاصی در این فضا صورت نگرفته است.

مرادنیا در پایان سخنان خود گفت: انتظار داریم که این جلسات خروجی خاصی داشته باشد، زیرا جلسه بدون خروجی فقط اتلاف وقت است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

برچسب ها: طلاق ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.