براتی گفت: ۱۴۰ مرکز DIC در حوزه زنان در سراسر کشور داریم، اما لازم است که دستگاه‌های دیگر به جز بهزیستی همکاری بیشتری کنند.

فعالیت ۱۴۰ مرکز DIC برای زنان معتاد در سراسر کشوربه گزارش  خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، براتی مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی در مراسم افتتاح اولین مرکز جامع کاهش آسیب اعتیاد ویژه بانوان اظهار کرد: درمورد درمان اعتیاد زنان باید نگاهمان را تغییر دهیم و باید برای سال‌های آینده در حوزه اعتیاد زنان جدی تر فکر کنیم.

وی با بیان اینکه اعتیاد زنان اهمیت زیادی دارند، افزود: باید تئوری‌های درمان اعتیاد زنان را به صورتی پیش ببریم که بتوانیم کار‌های خوبی انجام دهیم.

براتی بیان کرد: ۱۴۰ مرکز DIC در حوزه زنان در سراسر کشور داریم، اما لازم است که دستگاه‌های دیگر به جز بهزیستی همکاری بیشتری کنند.

 مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی افزود: ۲۸ کلینیک موبایل در سراسر کشور و ۱۰۵ مرکز سرپناه داریم و هزار و ۲۲۰ مرکز خدمات داریم که هیچگونه محدودیت برای ورود زنان به آن‌ها نداریم.

براتی خاطرنشان کرد: بیماری ایدز را بر گروه‌های پر خطر بررسی کردیم، اما آموزش پیشگیری در حوزه ایدز را در جامعه و کاهش نگاه بد به این بیماری را باید منعکس کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اعتیاد ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار