با دستور مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) مبلغ یک میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال برای هزینه‌های تیم امید واریز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با دستور مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان)، یک میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال برای هزینه‌های تیم ملی فوتبال امید ایران واریز شد.

وزیر ورزش و جوانان بعد از دیدار با کادرفنی و اعضای این تیم بری حمایت بیشتر از امید‌های فوتبال کشورمان دستور داد این کمک به حساب فدراسیون واریز گردد.

تیم فوتبال المپیک ایران برای حضور در دور نهایی انتخابی بازی‌های المپیک هم اکنون در کشور قطر اردو زده است.


بیشتر بخوانید: استیلی: بازی دوستانه تیم امید با باشگاه قطری لغو شد/ می خواهیم شایسته ترین ها را انتخاب کنیم


مسابقات انتخابی المپیک توکیو در قاره آسیا، در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم امید ایران در نخستین دیدار خود نوزدهم دیماه مقابل ازبکستان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صندلی بله بازیکن خیر
۱۴:۱۹ ۰۳ دی ۱۳۹۸
وزیر سرخی که برای نابودی همه تیم ها در حال تلاشه بجز تیم محبوبش که حاضره صندلیشون بده اما بازیکن محبوبش نه . بعد سه روز انتقاد طرفدارای تیم حکومتی رییس هییت مدیره عوض میشه اما بعد دوسال اعتراض و حدود 20 روز بی مدیرعاملی و بی سرمربی بودن استقلال میگه اوضاع در حال بررسی هست و تیم ها فرقی برای ما ندارند ؟! هرروزم خبر جدیدی از بازگشت مربی سطح بالا بعد سالها میاد اما شبانه به دستور ایشون یکی یک حرف میزنه که این خارجیه فلان چیز میخواد و فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی بخاطر نام بزرگ استقلال گزینه های ما هستند و استقلال بزرگتر ازین حرف ها است .
خواهش میکنم تایید کنید...
آخرین اخبار