استاندار کردستان گفت: علیرغم مشکلات شدید اقتصادی، ۵۰ میلیون تومان به هیات کاراته، ۵۰ میلیون تومان به هیات بسکتبال و ۱۰۰ میلیون تومان به فوتبال بانوان استان کمک خواهم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در دیدار با مسوولان هیات‌های بسکتبال، فوتبال و کاراته بانوان استان کردستان در سنندج گفت: نسبت به ورزش بی‌تفاوت نیستیم، بلکه دغدغه من رشد و پیشرفت ورزش و حمایت از همه تیم‌های ورزشی و حفظ جایگاه آنهاست.

وی با اشاره به اینکه تیم بانوان استان در مقایسه با برخورداری و امکانات سایر استان‌های کشور موفق به کسب مقام‌های کشوری شدند، اظهار کرد: پتانسیل‌های ورزشی الگوی مناسب و افتخار ارزشمندی برای کشور محسوب می‌شود.

استاندار کردستان گفت: ورزش جوانان را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می‌دارد، ورشکاران بهترین الگو برای جوانان کشور محسوب می‌شوند، حمایت و تشویق آن‌ها ضروری است.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در شرایط اقتصادی دشواری قرار دارد، افزود: اعتبارات اندک است درآمد حاصل از فروش نفت امروز به صفر رسیده و هزینه اعتبارات عمرانی کاهش یافته است.
مرادنیا اظهار کرد: علیرغم مشکلات شدید اقتصادی تا جایی که برایم مقدور است و منابع مالی داشته باشیم به همه تیم‌ها کمک می‌کنم.

وی ضمن تبریک کسب مقام سوم کاراته بانوان استان، افزود: ۵۰ میلیون تومان به تیم کاراته، ۵۰ میلیون تومان به تیم بسکتبال و ۱۰۰ میلیون تومان به تیم فوتبال بانوان کمک خواهم کرد و هدایایی به بازیکنان سه هیات اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر منابع دیگری داشته باشم به همه تیم‌های ورزشی کمک خواهم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.