مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نصب بیش از ۶ هزار انشعاب گاز طی ۹ ماهه نخست امسال در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۶ هزار و ۹۸ مورد نصب انشعاب گاز در ۹ ماهه نخست امسال در سطح استان اردبیل اجرایی شده است.

او تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل را ۲۳۵ هزار و ۵۹۵ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۶ هزار و ۹۸ مورد در ۹ ماهه اول امسال اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به توسعه شبکه گازرسانی در این استان گفت: کارکنان، پیمانکاران و کلیه دست اندرکاران صنعت گاز استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک به استان سبز مبدل خواهد شد.

اسماعیلی از پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری و ۹۴ درصدی جمعیت روستایی این استان در شبکه گازرسانی خبر داد و افزود: از بدو تاسیس این شرکت در استان اردبیل تا به حال تعداد هزار و ۲۹۱ روستا در سطح استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند که از این تعداد ۸۹۱ روستا در دوران دولت یازدهم و دوازدهم به شبکه گاز وصل شده اند.

او با اشاره به اینکه بیش از ۴۸۳ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی در سطح استان اردبیل برخوردارند، تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۳۵۷ هزار مشترک شهری و بیش از ۱۲۵ هزار مشترک روستایی می‌باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از گازرسانی به ۱۱۶ روستا در مناطق سخت‌گذر، برفگیر و کوهستانی استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده همزمان با دهه فجر، قسمت اعظمی از این روستا‌ها به شبکه گاز وصل می‌شوند و با بهره مندی ۱۱۶ روستا از گاز طبیعی درصد بهره مندی خانوار روستایی به ۹۸ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.