جذب ۱۷۰ میلیارد تومان اسناد خزانه

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از سهم ۱۷۰ میلیارد تومانی استان از اسناد خزانه اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد هم از سهم ۱۷۰ میلیارد تومانی دستگاه‌ها و شهرداری‌های استان از اسناد خزانه اسلامی خبر داد و گفت: مقرر شد این اسناد تا پایان دی ماه توسط دستگاه‌ها کاملا جذب شوند.
 
غضنفر آرام از روند کند جذب اسناد خزانه ابراز تاسف کرد و از دستگاه‌ها خواست برای جذب هر چه سریعتر این اسناد تلاش کنند.
 
او دلایل کندی روند جذب اعتبارات را ثابت نبودن قیمت‌ها و ترس فروشنده‌ها از ضرر مالی دانست و اضافه کرد: در پرداخت اسناد مشکلی وجو ندارد و به محض دریافت صورت وضعیت از سوی دستگاه ها، ذیل حساب با توجه به دستور مدیر کل و حواله‌ای که صادر می‌شود با سود ۱۵ درصد برای این دستگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم  با اشاره به اینکه جذب تخصیص اسناد برای رفع مشکل نقدینگی اختصاص اوراق اسناد اسلامی هست، از مدیران سازمان‌ها و اداره‌هایی که تاکنون موفق به جذب تخصیصات اسناد خزانه اسلامی نشده‌اند، خواست که هرچه سریعتر تا قبل از اتمام مهلت باقیمانده قانونی در خصوص جذب این تخصیصات تلاش کنند.
 
فیلی گفت:در خصوص سامانه ثبت اسناد مشکلی وجود داشت که قرار است تا شنبه هفتم دی این مشکل برطرف شود، اما نگرانی بیشتر مربوط به جذب تخصیصات است.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.