مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: بیش از ۳۸۰ واحد تولیدی مشمول در این استان تحت نظارت استاندارد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل صبح امروز در نشست با سرپرست فرمانداری پارس‌آباد گفت: این واحد‌ها بیش از ۷۰۰ نوع فرآورده تولید می‌کنند که بیشترین تولیدات با سهم ۶۰ درصدی مصالح ساختمانی را شامل می‌شود.

او از نظارت بر ۱۷ واحد تولیدی با ۵۰ نوع فرآورده و هفت جایگاه سی‌ان‌جی، ۸۰ باسکول، سه شهربازی و تمامی ترازو‌های شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: حفظ ایمنی و سلامت عمومی و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری اولویت و هدف اصلی این اداره کل است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل همچنین با اشاره به محدودیت‌های منابع انسانی و وسعت بالای استان اظهارداشت: در چند سال گذشته اداره کل استاندارد استان اردبیل رتبه‌های برتر را در بین ۵۲ دستگاه به خود اختصاص داده است.

سرپرست فرمانداری پارس‌آباد هم در این نشست ظرفیت‌های تولیدی، معادن و کارخانه‌های مادر و همچنین رشد روزافزون تولیدات کشاورزی و دامی در شهرستان پارس‌آباد به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور را مثبت ارزیابی کرد.

عدالت حاجی‌پور بر لزوم نظارت سازمان استاندارد به کیفیت و استاندارد تمامی محصولات بویژه تولید آرد و کارخانه‌های آرد و مصالح ساختمانی، آسانسور، باسکول‌ها، ترازو‌ها، تجهیزات شهربازی‌ها و تجهیزات جایگاه‌های سی‌ان‌جی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.