با تاسی از حرکت فرهنگ آفرین زنان نوغان در تشییع جنازه امام رضا(ع)، دختران جوان در آستانه ازدواج، بخشی از مهریه خود را نذر درمان کودکان بیماران می کنند.

زنانی که مهریه خود را نذر سلامتی بیماران خاص می کنند/ تئاتر پدرانه میزبان کودکان حاشیه شهرآرزو حیدریان رئیس شورای مشارکت های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: نیاز اساسی جامعه برقراری پیوند عمیق با نشاط و بهداشت روان است که در این طرح خیر خواهانه زنان جوان بخشی از مهریه خود را نذر درمان کودکان بیمار می‌کنند.

او تصریح کرد: طرح و ایده نذر سلامت که با تاسی از زنان نوغان انجام شده است جهت فرهنگ سازی در بین بانوان نیکوکار و اقدامات خیر خواهانه صورت می‌گیرد.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: چهار محور عمران سلامت، آموزش و سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و حمایت از سمن‌های حوزه سلامت در مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی مورد اهتمام واقع شده است.


"تئاتر پدرانه" هنری فاخر

 

زنانی که مهریه خود را نذر سلامتی بیماران خاص می کنند/ تئاتر پدرانه میزبان کودکان حاشیه شهر



رئیس شورای مشارکت‌های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: از دیگر اهداف مجمع خیرین سلامت، پیوند عمیق هنر با سلامت و بهداشت روان است که در این خصوص با استفاده از هنر تئاترپیام‌های سلامت را به نمایش می‌گذاریم.


او تصریح کرد: بیشتر تئاتر‌های نمایش در مجمع خیرین سلامت به صورت رایگان اجرا می‌شود.

حیدریان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جامعه پزشکی سلامت روانی خانواده و جامعه است افزود: در ارتباط با بهداشت جامعه برنامه‌های متنوعی از جمله: "زیارتنشاط. سلامت " و همچنین" هنر. زیارت. سلامت " به منظور سلامت روانی خانواده تدارک دیده شده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰۰ زائر پیاده در میقات الرضا (ع) و همچنین ۴۰۰۰ دانش آموز حاشیه شهر مشهد از " تئاتر پدرانه" دیدن کردند. این تئاتر به صورت رایگان در هلال احمر واقع در میدان ده دی از دوم دی ماه لغایت پنجم دی پذیرای عموم مردم خواهد بود.


رئیس شورای مشارکت‌های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: عواید اجرای تئاتر " پدرانه" در اختیار درمان کودکان با بیماری‌های خاص قرار می‌گیرد.


انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.