فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یک قاتل متواری در شهرستان حاجی آباد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یک قاتل متواری در شهرستان حاجی آباد شناسایی و دستگیر شد.

سردار جعفری افزود: درپی وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از روستا‌های تابعه شهرستان حاجی آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: در ابتدا این گونه به نظر می‌رسید که مقتول به طور عادی فوت کرده که پس از انجام تحقیقات میدانی از شهود و انجام کار پلیسی مشخص شد فرد مورد نظر توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات به فردی مظنون و با هماهنگی مقام قضایی او را به پلیس آگاهی احضار کردند که ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد.

سردار جعفری گفت: با توجه به حساسیت موضوع و تناقضات موجود دراظهارات فرد مظنون، شک ماموران به وقوع جنایت بیشتر شده و متهم ۲۵ ساله در بازجویی‌های فنی و تخصصی به صراحت به قتل متوفی در اواخر آذرماه امسال اعتراف کرد.

او افزود: فرد قاتل پس از بازسازی صحنه قتل، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.