معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در زمینه طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار برای فعالیت در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای، تخصیص سوخت ناوگان وانت بار بر اساس پیمایش خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  جبار قهاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به منظور اجرای طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار برای فعالیت در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای و همچنین تخصیص سوخت ناوگان وانت بار بر اساس پیمایش، از این پس رانندگان و مالکان وانت بار باید جهت دریافت سهمیه عملکردی سوخت برای اخذ مدارک و اسناد حمل شامل کارت هوشمند راننده و ناوگان (مجوز فعالیت) و بارنامه اقدام کنند.

قهاری خاطر نشان کرد: رانندگان و مالکان وانت بار باید با مراجعه به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و یا مراکز مجاز صدورکارت هوشمند در استان محل سکونت خود ثبت نام ومدارک مجوز فعالیت را دریافت کنند.

به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، از فردا پنجم دی ماه، رانندگان و ناوگان فاقد این مدارک که در جاده‌های بین شهری تردد می‌کنند براساس قوانین و مقررات مربوطه توسط پلیس راه اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار