آیت الله نوری همدانی گفت: علما وظیفه دارند که مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند،مسئولان نباید اجازه دهند مشکلات به‌قدری بزرگ شود که خسارت و خرابی به بار آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله نوری همدانی در درس خارج فقه خود با انتقاد از کسانی که تذکر و بیان مشکلات را سیاه نمایی می‌دانند، گفت: علما وظیفه دارند که مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

 این مرجع معظم تقلید صبح امروز در مسجد اعظم قم با بیان این مطلب، یادآور شد: علما در مقابل ظلم، ظالم و حق کشی سکوت نمی‌کنند و برای رساندن حرف مردم به گوش مسئولان تلاش می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی عافیت طلبی و اشرافی گری مسئولان را سدی محکم در برابر رسیدگی به مشکلات مردم دانست و افزود: مسئولی که در رفاه باشد درد مردم را نمی‌فهمد و برخی از مسئولان با ضعف مدیریت کارنامه نظام را زیرسوال می‌برند.

مرجع تقلید شیعیان، عنوان کرد: کسی که حقوق ده‌ها میلیونی می‌گیرد هیچ درکی از یک کارگر با حقوقی مختصر ندارد هرچند که این کارگر زحمت بکشد و از جان مایه بگذارد.

آیت الله نوری همدانی، گفت: چندین سال است که مردم اهواز مشکل دارند، اما متاسفانه مسئولان به تمامی این مشکلات بی توجه بوده اند.

مرجع تقلید شیعیان رسیدگی به‌موقع به مشکلات مردم را از جمله وظایف مسئولان دانست و افزود: مسئولان نباید اجازه دهند مشکلات به‌قدری بزرگ شود که خسارت و خرابی به بار آورد.

این استاد سطوح عالی حوزه‌های عملیه با انتقاد از گره‌زدن مشکلات با تحریم‌های ظالمانه رژیم آمریکا، گفت: بیش از چهل سال است که ملت ما در برابر این تحریم‌ها مقاومت کرده‌اند، اما آن چه امروز موجب ناراحتی شده تبعیض‌ها، بی عدالتی‌ها و بی‌مدیریتی هاست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار