بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دیدار بسیار سختی مقابل سپاهان اصفهان خواهیم داشت.

احمدی: بازی سختی مقابل سپاهان داریم/ قصد جدایی از صنعت نفت ندارممصطفی احمدی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بازی مقابل تیم سپاهان بسیار سخت خواهد بود و اگر بتوانیم دستورات کادرفنی را اجرایی کنیم می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تیم سپاهان سرمربی بسیار خوبی دارد که با حضو قلعه نویی می توانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

او گفت: من بندی در قراردادم نیست که به خاطر تعویق افتادن مطالباتم آن را فسخ کنم . تیمی که در بالای جدول لیگ برتر قرار داشته باشد بازیکنانش از تیم‌های مختلف پیشنهاد خواهند داشت و من هم از این قاعده مثتثنی نخواهم بود، اما تمام تمرکزم روی تیمم صنعت نفت آبادان است. من از قرارداد سال گذشته ام ۳۵ درصد باقی مانده است و ۲ هفته قبل  ۱۸ درصد قرارداد امسال را گرفته ام. هیچ کس برای تیم صنعت نفت آبادان دلسوز نیست.

او عنوان کرد: امسال تیم از نظر مالی تحت فشار بود، اما همدل شدیم تا در مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم روند برد‌های تیم ادامه دار باشد و مدیران باشگاه هم توجهشان را نسبت به تیم بیشتر کند. باشگاه صنعت نفت آبادان قول داده اند که پیش از بازی با تیم سپاهان بخشی از پول‌های معوقه مارا پرداخت کنند، اما هنوز خبری نیست.

احمدی درباره فسخ قرارداد اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اظها کرد: اگر اسکوچیچ از تیم ما جدا شود شرایط برای تیم ما سخت می‌شود و به شرایط بد قبل باز می گردیم.


بیشتربخوانید: سرمربی صنعت نفت در محاصره تیم‌های لیگ برتری


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار