نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش مهاباد در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اعلام این خبر گفت: تعهدات ابلاغی این نهاد در سال ۹۸، ۱۱۵۷ نفر بوده است که حدود ۹۶ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دوراندیش افزود: براساس سرشماری سال ۹۵ نفوس و مسکن، ۳ هزار نفر در این شهرستان بی سواد شناسایی شده است که از این تعداد بیش از ۳ هزار نفر در فاصله سال‌های ۹۵ تا ۹۸ باسواد شده اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد هم با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در دو مرحله مدرسه‌ای و منطقه‌ای گفت:۸ هزار دانش آموز در رشته‌ای مختلف مسابقات قرآنی اعلام آمادگی کرده وبیش از ۳ هزار دانش آموز هم برای حفظ جزء سی ام قرآن کریم در سامانه همگام ثبت نام کرده اند.

رحمانی افزود: مشارکت فرهنگیان امسال در ثبت نام مسابقات قرآن پر رنگ بوده است.

حاجی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مهاباد نیز از آغاز امتحانات نهایی دی ماه خبر داد و گفت: برای برگزاری امتحانات داخلی نوبت اول مدارس هم در چهاردهم دی ماه برنامه ریزی شده است.

اختصاص یک اتاق از خانه معلم شهرستان به مادران باردار ساکن در روستا‌های دوردست تا پایان فصل سرما و الزام ادارات و نها‌دها در خصوص شناسایی و معرفی افراد بی سواد به اداره سوادآموزی و همکاری مناسب در این زمینه از مصوبات نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مهاباد در سال جاری بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.