بازیکن تیم مس رفسنجان گفت: داورانی که در لیگ برتر فوتسال بانوان قضاوت می‌کنند بهتر است در کلاس‌های توجیهی نیم فصل شرکت کنند.

آقایی: بهتر است برای داوران فوتسال بانوان کلاس توجیهی برگزار شود

هما آقایی بازیکن تیم مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در بازی این هفته تیم ما قرار است به مصاف پارس آرا شیراز برود. نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان برای ما بسیار مهم و حساس است و باید از تمام بازی‌ها سه امتیاز لازم را کسب کنیم. تیم پارس آرا در هفته‌های اخیر تعدادی بازیکن جدید گرفته است. امیدوارم بازی خوبی جلوی این تیم ارائه بدهیم و نظر کادر فنی را جلب کنیم.

او تصریح کرد: تیم ما هفته گذشته بازی حساسی مقابل سایپا تهران داشت و برای پیروزی در آن دیدار تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. ما توانستیم باصبوری سه امتیاز آن بازی را کسب کنیم. تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و از دست دادن امتیاز کار ما را برای صعود به مرحله پلی آف و قهرمانی سخت می‌کند.

آقایی افزود: هیچ چیز در ارتباط با تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص نیست و تیم‌هایی که حتی در رده هفتم جدول هستند شانس رسیدن به پلی آف را دارند.

بازیکن تیم مس رفسنجان در ادامه گفت: صحبت درباره داوری‌های لیگ کار سختی است، اما بهتر است برای داوران کلاس توجیهی برگزار شود تا فیلم بازی‌ها را با دقت ببینند.

آقایی تصریح کرد: شرایط مالی تیم ما خب است و ۵۰ درصد از قراردادمان را گرفته ایم. قرار است در هفته‌های آینده مابقی مطالبات ما تسویه شود. متاسفانه یکسری تیم‌ها با شرایط سخت مالی مواجه هستند، اما وضعیت ما خوب است و برای قهرمانی می‌جنگیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار