استاندار سابق سمنان گفت: اگر ریل‌گذاری مجلس، محکم، دقیق و حساب شده باشد قطار اجرا هم بر آن، حرکت درستی خواهد داشت.

منتشر نشود////محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاثیرگذاری مجلس کارآمد بر وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار کرد: یک جمله ماندگار از حضرت امام(ره) است که می‌فرمایند «مجلس در راس امور است؛ مجلسی که می‌تواند ریل‌گذاری کند و کشور را در مسیر رستگاری حرکت دهد اگر به وظایف خود عمل نکند و نمایندگان به فکر منافع شخصی خود باشند، طبیعتاً این فساد به بدنه دستگاه‌های دیگر دولتی و قوای دیگر هم سرایت می‌کند».

او ادامه داد: بنابراین مجلس می‌تواند اصلاح امور کشور را بر عهده گیرد؛ اگر ریل‌گذاری مجلس، محکم، دقیق و حساب شده باشد قطار اجرا هم بر آن، حرکت درستی خواهد داشت و کشور به مقصود خواهد رسید.

استاندار سابق سمنان تصريح كرد: لازم است آحاد نمایندگان مجلس ضدفساد باشند و همچنين باید خودشان دست‌پاک‌ترین و چشم‌پاک‌ترین افراد باشند.


بیشتر بخوانید: اصلاح طلبان برای دور زدن شورای نگهبان از افراد ناشناس استفاده می‌کنند


خباز افزود: به نظر بنده، دستگاه‌های وزارتی و اجرایی و سپس مردم باید به این مسئله دقت كنند كه نمايندگان به فكر منافع ملی كشور باشند. اگر نمايندگان مجلس، خارج شدن يک نماينده ديگر از مسير درست را مشاهده كردند، بايد تذكر دهند و بعد، آن را به دستگاه‌های نظارتی معرفی كنند.

استاندار سابق سمنان در پايان گفت: زيرا اگر يک نفر هم ضدفساد نباشد روی خود مجلس اثر می‌گذارد و مجلس آينده بايد تمام تلاش هود را در ضدفساد بودن به كار برد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار