مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: بانوان نقش موثری در انتخابات پیش رو دارند.

بانوان نقش موثری در انتخابات پیش رو دارندفرجی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی در حاشیه نشست بانوان فعال شهرستان فراهان  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:  گفت: بانوان نقش اساسی و پررنگ در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می‌کنند و نقش موثری در انتخابات پیش رو دارند.

فرجی افزود: بانوان ایران اسلامی با حضور پرشور و شوق فراوان خود در پای صندوق‌های رای و تشویق اعضای خانواده خود برای حضوری گسترده نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام خواهند کرد.

پیگیری صندوق خرد مالی زنان روستایی در فراهان

چهارمین نشست هم اندیشی بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان فراهان به ریاست خزائی پور فرماندار و با حضور فرجی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی برگزار و مقرر شد صندوق خرد مالی زنان روستایی پیگیری شود.

تجهیز و مناسب سازی پارک بانوان و صندوق خرد مالی زنان روستایی، حوزه ورزش بانوان از مهمترین مسائل مطرح شده توسط بانوان بود که مسئولان حاضر در جلسه قول مساعد دادند، مسائل و مشکلات حوزه بانوان شهرستان در زمینه‌های مختلف را پیگیری کند.

مشارکت بانوان در سومین نمایشگاه توانمندی بانوان استان مرکزی، هماهنگی در جهت اجرای طرح بوم گردی در روستا‌های شهرستان و حضور پرشور بانوان در انتخابات پیش رو از دستورکار این جلسه بود.

خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان هم در این جلسه گفت: اجرای طرح‌های بوم‌گردی در روستا‌های هدف گردشگری در این شهرستان باعث ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار در منطقه می‌شود.

خزائی پور افزود: توسعه بوم‌گردی و رونق گردشگری با بهره‌گیری از ظرفیت بکر و بومی منطقه امکان‌پذیر است و می‌تواند این شهرستان تاریخی را از رونق اقتصادی پایدار برخوردار کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.