فرمانده انتظامی شهرستان مهران:

یگان‌های اجرائی پلیس نقش تعیین کننده در ارتقاء امنیت دارند

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: یگان‌های اجرائی پلیس همواره مورد رصد آحاد جامعه هستند و نقش تعیین کننده در ارتقاء امنیت دارند.

یگان‌های اجرائی پلیس نقش تعیین کننده در ارتقاء امنیت دارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در دیدار با کارکنان انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی بویژه یگان‌های اجرائی همواره مورد رصد مردم و سایر دستگاه‌ها قرار دارند بنابراین باید با تمام دقت و توان درجهت خدمت رسانی به جامعه با رعایت اصول اجتماعی و قانونی گام بردارند.

او خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید تلاش کند تا اقتدار خود را حفظ کرده و از همه ظرفیت‌ها برای خدمت شایسته به مردم بهره گیری کند که ثمرات و دستاورد‌های ارزنده‌ای در آن وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان این که بهره گیری از روحیه ایمان، تدبیر و تلاش زمینه موفقیت نیروی انتظامی را در فعالیت‌ها و برنامه هایش فراهم می‌کند بیان داشت: پلیس امروز برای خدمت به مردم گام‌های ارزشمندی برمی دارد و اهتمام والایی در این عرصه دارد.

او افزود: کلانتری و پاسگاه‌ها با انجام دقیق و کامل وظایف در ارتقاء رضایت‌مندی مردم، سرمایه‌های اجتماعی ناجا و احساس امنیت، نقش کلیدی دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران پرتلاش در شهرستان گفت: باید همواره در جهت بهتر شدن گام برداریم و با خدمت خالصانه در پرتو نگرش دینی و عمل به دستورات الهی عملکرد مثبت خود را ارتقاء ببخشیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.