اخبارحوادث پنجم دی ماه ۹۸؛

دستگیری سارق داخل خودرو دراصفهان / پرونده شرور قانون شكن بسته شد

مهم‌ترین حوادث امروز پنجم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق داخل خودرو دراصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در منطقه جنوب شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقاتی موفق شدند، یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده دربازجویی‌های تخصصی پلیس به ۲۰ فقره سرقت اموال داخل خودرو در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف کرد.

سرهنگ ترکیان افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان به همشهریان توصیه کرد: خودروی خود را به سیستم‌های ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

پرونده شرور قانون شكن بسته شد

سرهنگ "علی جعفری نژادفرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی در یکی از محله‌های خمینی شهر اقدام به ایجاد درگیری منجر به ضرب و جرح و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و دیگر اعمال شرارت آمیز می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد این فرد با قدرت نمایی با سلاح سرد، ایجاد درگیری با شهروندان ودیگر اعمال شرارت آمیز موجب نا امنی در یکی از محله‌های خمینی شهر شده بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی یک گروه از ماموران مجرب پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند و فرد شرور را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری نژاد اظهار داشت: دراین رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه با مخلان نظم وا منیت و افرادی که به هر نوع قصد شرارت و ایجاد مزاحمت برای مردم را دارند برخورد قاطع و قانونی می‌کنند و هرگز به این افراد اجازه جولان داده نمی‌شود.
 

کشف ماینر‌های قاچاق در "خمینی شهر

سرهنگ "علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یک انبار متروکه توسط دستگاه‌های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می‌شود، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید بعمل آوردند که در نتیجه تعداد ۱۸ دستگاه ماینر که به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل‌های شبکه برق، جاسازی شده بودند، کشف شدند.
سرهنگ "جعفری نژاد" با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۱۱۰ میلیون ریال اعلام شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: مبارزه با هرگونه فعالیت در حوزه قاچاق به صورت جدی از سوی ماموران نیروی انتظامی دنبال می‌شود و از شهروندان نیز می‌خواهیم با اعلام این گونه موارد از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در این امر خطیر یاری نمایند.
 
انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.