جانشین فرمانده انتظامی شهرستان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۳ نفر دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با پژو پارس در این شهرستان خبر داد.

انحراف به چپ پراید در بافت کرمان حادثه آفریدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرگرد موسی رستمی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محورخبر-دشتاب بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی دشتاب در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: در این سانحه که بین یک دستگاه خودرو پراید و خودرو پژو پارس رخ داده بود، راننده هر ۲ خودرو و سرنشینان پژو پارس به علت جراحات وارده توسط خودرو‌های امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء بافت اعزام شدند.

رستمی با بیان اینکه یکی از سرنشینان خودروی پژو به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت و ۳ نفر دیگر در بیمارستان بستری شده اند، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت اولیه این سانحه را انحراف به چپ خودروی پراید و برخورد آن با پژو پارس اعلام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بافت با بیان اینکه این شهرستان در ناحیه کوهستانی واقع شده و بیشتر محور‌های مواصلاتی آن دارای نقاط حادثه خیز زیادی است از رانندگان خواست با صبر و حوصله رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار