فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۰۸ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس بخش «راین» و شهرستان «بردسیر» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران انتظامی بخش"راین"هنگام کنترل شبانه خودرو‌های عبوری محور اصلی این بخش به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.
او افزود: راننده این خودرو بدون توجه به ایست ماموران به سمت شهرستان همجوار اقدام به فرار کرد که در ادامه ماموران ضمن تعقیب این خودرو طی هماهنگی با پلیس شهرستان بردسیر در یک عملیات مشترک آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۷۱ کیلو و ۴۹۰ گرم تریاک و ۱۳۷ کیلو و ۳۱۰ گرم حشیش کشف و راننده آن را دستگیر کردند.
سردار ناظری بیان داشت: پلیس در عرصه مبارزه با موادمخدر در سایه همپوشانی و تعامل عملیاتی رده‌های انتظامی مناطق مختلف، اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهد داد.

کشف ۸۰ کیلو انواع موادمخدر سنتی و صنعتی در راین

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۸۰ کیلو انواع مواد مخدر از یک خرده فروش در عملیات ماموران انتظامی بخش راین خبر داد.
سرهنگ محمدرضا فداء گفت: ماموران انتظامی بخش راین در پی گزارشی مبنی بر فعالیت یک توزیع کننده موادمخدر در نقاطی از شهر راین، این متهم را طی عملیاتی غافلگیرانه در منزلش دستگیر کردند که در بازرسی از منزل وی ۱۴ کیلو و ۹۷۰ گرم هروئین، ۲ کیلوگرم شیشه ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۳۸ کیلو حشیش کشف شد.

کشف ۱۶۸ کیلوگرم تریاک در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف ۱۶۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی در ۲ عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
سرهنگ اکبر نجفی گفت: تیم گشت پلیس مبارزه با موادمخدر حین کنترل محور مواصلاتی بم ـ کرمان از یک دستگاه کامیونت ایسوزو ۱۱۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و راننده آن را دستگیر کردند.
سرهنگ نجفی افزود: در ادامه نیز ماموران با انجام کار اطلاعاتی از دپوی مواد افیونی در یک منزل مطلع و ضمن هماهنگی قضایی از این محل ۵۵ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه نیز ۲ نفر را دستگیر کردند.
او با اشاره به نقش گزارشات مردمی در این دو عملیات از شهروندان خواست: ضمن افزایش همکاری خود با پلیس، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند و پلیس را در تحقق جامعه‌ای سالم‌تر یاری کنند.

وقوع تصادف رانندگی در بافت

جانشین فرمانده انتظامی بافت از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۳ نفر دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با پژو پارس در این شهرستان خبر داد.
سرگرد موسی رستمی گفت: در این سانحه یکی از سرنشینان خودروی پژو به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت و ۳ نفر دیگر در بیمارستان بستری شده اند.
جانشین فرمانده انتظامی "بافت" با بیان اینکه این شهرستان در ناحیه کوهستانی واقع شده و بیشتر محور‌های مواصلاتی آن دارای نقاط حادثه خیز زیادی است از رانندگان خواست با صبر و حوصله رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

پلمب ۲۱ واحد صنفی متخلف در عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباداز پلمب ۲۱ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر صنوف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمود بیدشکی گفت: در راستای نظارت بر صنوف، ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی با پرسنل اتاق اصناف از ۴۶ واحد صنفی بازدید کردند که ۲۱ واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب و برای تعداد ۱۴ واحدصنفی تذکر و برای ۱۱ واحد دیگر هم اخطاریه صادر شد.

کشف یک تن و ۱۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نرماشیر

فرمانده انتظامی نرماشیر از کشف یک تن و ۱۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۳ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ یوسف آبادی افزود: مهم‌ترین اقدامات این فرماندهی دستگیری ۷۳ سارق و انهدام یک باند سرقت مسلحانه منزل و احشام وهمچنین انهدام یک باند کلاهبرداری سکه و طلای تقلبی و کشف یک کیلو و ۱۰۰ گرم طلای تقلبی از آن‌ها بوده است.
او گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون یک تن و ۱۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که بیش از ۳۰۰ کیلوگرم از این کشفیات مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و شیشه بوده و در این خصوص ۳۱ خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شده است.
او تصریح کرد: دستگیری ۱۷۸ متهم تحت تعقیب به اتهام اختلال در نظم عمومی، ضرب و جرح، قتل، تیر اندازی ایذایی و سایر جرائم و کشف ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و نفت سفید از دیگر دستاورد‌های پلیس این شهرستان بوده است.

کشف بیش از ۴ تن انواع موادمخدر در کهنوج

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج گفت: با تلاش ماموران انتظامی میزان کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴ تن بوده است.
سرهنگ حیدر احمدیوسفی افزود:در این راستا طی این مدت ۴ تن و ۵۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و تعدادی سلاح ممنوعه متعلق به قاچاقچیان نیز کشف شده است.

سرپرست انتظامی کهنوج دستگیری ۷۶ قاچاقچی و ۱۳۶ خرده فروش را از دیگر دستاورد‌های پلیس این شهر عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۱۹ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاقچیان نیز توقیف شده که مشارکت مردم در این کشفیات نقش مهمی داشته است.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
سرهنگ اکبرنجفی گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

جمع آوری گسترده سیگار‌های غیرمجاز عنبرنسارا در سیرجان  

مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی سیرجان از جمع آوری گسترده سیگار‌های غیرمجاز عنبرنسارا با تلاش بازرسان بهداشت محیط از سطح شهرستان سیرجان خبر داد.
نادری گفت: این سیگار‌ها که اخیراً توزیع آن در سیرجان افزایش پیدا کرده، غیرمجاز بوده و خواص درمانی آن‌ها غیرواقعی و واهی است.
او ضمن تاکید از خودداری خرید سیگار‌های عنبرنسارا، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده این سیگار در فروشگاه‌ها، با شماره تلفن ۴۲۲۸۱۶۱۰ یا ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار