مدیرکل راهداری همدان گفت: مدیران شرکت‌ها باید تمامی بار‌های خود را از طریق سالن اعلام بار بین رانندگان توزیع کنند.

مدیران شرکت‌ها در انتخاب نوع بار و تحویل به رانندگان سفارشی عمل نکنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در جمع مدیران انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های کالا و مسافر استان با اشاره به اینکه شرکت‌ها موظف هستند در برهه حساس فعلی جوانب امر را رعایت کنند و به رانندگان توجه کافی داشته باشند، بیان کرد: هدف اصلی اداره رضایت مردم و به ویژه مخاطبان اصلی، رانندگان است و در خصوص تقسیم بار باید به شکل عادلانه بین رانندگان اقدام کنند.

او با بیان اینکه توجه به حق زحمت کشان عرصه حمل و نقل امری ضروری است، افزود: توجه به نحوه اعلام بار تحت نظارت باشد که در این خصوص شرکت‌های نمونه حتما مورد قدردانی قرار خواهند گرفت

پناهنده ادامه داد: مسئولان شرکت‌ها بر اساس شرایط و ضوابط اقدام به ایجاد شرکت کرده اند و باید شرایط و ضوابط را حفظ کنند تا بتوانیم دست در دست هم فعالیت‌ها را منسجم ارائه دهیم.

او اضافه کرد: در حال حاضر تمامی فعالیت‌های ما در سامانه‌ها قابل رویت و بررسی است بنابراین تقاضای ما این است که وضعیت فعالیت شما به شکل مناسب و صحیح باشد.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: افرادی که تنها با زدن دفتر همپای شرکت‌ها فعالیت دارند باید بدانند که ملاک عمل برای ما رعایت ضوابط است و تحویل بار توسط این دفاتر حتما باید مطابق با شرکت‌ها باشد و اگر بنا به دلائلی وارد فعالیت حمل و نقلی شده، موظف است فعالیتی درست و طبق قانون داشته باشد.

این مسئول با تأکید بر اینکه در حمایت از رانندگان نباید از هیچ اقدام مثبتی کوتاهی کنیم، ابراز داشت: در تقسیم عادلانه بار، نسبت به نوع کامیون، ظرفیت و مسافت توجه کرده و بار‌ها را به شکل مناسب با شرایط راننده و ناوگان تحویل دهیم.

پناهنده افزود: مدیران شرکت‌ها باید تمامی بار‌های خود را از طریق سالن اعلام بار بین رانندگان توزیع کنند و در انتخاب نوع بار و تحویل به رانندگان سفارشی عمل نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با قدردانی از زحمات این قشر، بر اتحاد و همبستگی صنف حمل و نقل و ارتباط تنگاتنگ با اداره کل تأکید کرد و گفت: جو حاکم بر ارتباط صنوف حمل و نقل پسندیده و نیکوست و تمام سعی ما باید بر حفظ این صمیمت و تفاهم است.

پناهنده با بیان اینکه ما برای موفقیت بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی نیازمند نیت خدمتگزاری همه گروه‌ها هستیم، تأکید کرد: انجمن‌های صنفی کالا و مسافر در بخش‌های شرکت و رانندگان باید با به هوشیاری و درایت از آرمان‌های نظام محافظت کنند.

در ادامه مدیران شرکت‌ها ضمن بیان موارد مختلف کاری خواستار پیگیری مواردی از قبیل، پرداخت هرینه‌های حمل بار توسط رانندگان، توجه به عملکرد عوامل ایجاد کننده نارضایتی و برخورد با آنها، نظارت بر عملکرد حمل و نقلی، کنترل نظارت بر عملکرد حمل و نقل کالا و پیشگیری از حمل بدون بارنامه شدند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار