امام جمعه آبادان گفت:بصیرت مردم در حماسه ۹ دی انقلاب را بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حماسه ۹ دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت:دشمنان از ابتدای انقلاب قصد آسیب زدن به انقلاب را داشتند اما همیشه این مردم بودند که فتنه انگیزی های دشمن را خنثی کردند.

او افزود:دشمن از سال ۶۸ فتنه ۷۸ و حواث کوی دانشگاه را برنامه ریزی کرده بود امادشمن شناسی مردم در تیرماه ۷۸ به انقلاب آسیبی نرسد.

امام جمعه آبادان با یادآوری دسیسه دشمن در فتنه ۸۸ گفت:دشمن با سواستفاده از ساده لوحی برخی خواص مسئله تقلب در آرا را پیش کشید و و تصمیم داشت انتخاباتی را که پشتیبانی حداکثری مردم از انقلاب را به همراه داشت به چلش بکشد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه حضور به موقع مردم فرصت را از دشمن گرفت افزود :در حماسه ۹ دی وقتی مروم دیدند دشمن قصد اهانت به ارزشها و مقدسات را دارد تمام قد وارد میدان شدند و ۸ ماه فتنه پایان دادند.

او در ادامه خطبه ها به فتنه آبان ماه هم اشاره کرد و گفت:بی تدبیری برخی افراد در مسئله گرانی بنزین باعث شد دشمن مسلحانه وارد میدان شود و با پروژه کشته سازی انقلاب اسلامی را نا کارآمد نشان دهد.

امام جمعه آبادان با تقدیر از هوشیاری مردم خاطرنشان کرد:هوشیاری مردم علی رغم تمامی مشکلاا اقتصادی نشان دادمردم همچنان پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری از خطبه ها به تلاش دشمن برای دوقطبی کردن فضای پیش از انتخابات اشاره کرد و گفت:باید با آگاهی و هوشیاری مراقب فتند جدید دشمن باشیم و با مشارکت حداکثری افراد اصلح را انتخاب کنیم.

او در پایان خطبه ها از اعضای شورای شهر و مسئولان خواست تا از مناطق آسیب  دیده از بارندگی اخیر بازدید کنند و برای حل مشکلات مردم اقدامی اساسی انجام دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.