معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در صحنه‌های دفاع از نظام دسیسه‌های استکبار و ایادی منطقه‌ای آنان را خنثی خواهد کرد و پیام وحدت و انسجام در ایران اسلامی را به سراسر جهان مخابره می کند.

9 دیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین در این جلسه ضمن دعوت از مسئولین و کارکنان ادارات و تأکید بر حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی سالجاری طی سخنانی گفت: مردم بزرگوار و گرانقدر دارالمومنین هرسین شایسته تقدیر هستند و به منظور حمایت و پشتیبانی از نظام و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در همه صحنه‌ها حضور حماسی و باشکوه دارند و همواره حافظ دستاورد‌های نظام و انقلاب بوده و هستند.

رستمی بیان کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم در صحنه‌های دفاع از نظام دسیسه‌های استکبار و ایادی منطقه‌ای آنان را خنثی خواهد کرد و پیام وحدت و انسجام در ایران اسلامی را به سراسر جهان مخابره میکند.

سرهنگ صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین طی سخنانی و با تقدیر از مردم شریف شهرستان هرسین به منظور حضور در راهپیمایی‌های حمایت از نظام، مهمترین تاثیر این حضور‌های اثربخش در سطح کشور را تأمین منافع ملی، حفظ انسجام ملی و خنثی سازی تهدیدات دشمنان برشمرد.

محمدی بیان کرد: مردم گرانقدر شهرستان هرسین بار دیگر با حضور گسترده خود در مراسم نه دی سالجاری ضمن دفاع و حمایت از دستاورد‌های انقلاب با مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.