دوازدهمین نمایشگاه کتاب همدان، ۱۸ تا ۲۳ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان، میزبان علاقمندان به کتاب خواهد بود.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب با حضور ۲۰۰ ناشر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی شیرمحمدی، سرپرست امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه کتاب همدان، ۱۸ تا ۲۳ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان، میزبان علاقمندان به کتاب خواهد بود.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه ۵۸۴ ناشر در این دور از جشنواره ثبت نام کرده اند گفت: از این تعداد حدود ۲۰۰ ناشر و نمایندگی برتر از کشور و استان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

او با بیان اینکه ۲۰ غرفه کتاب در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است گفت: ناشران در دو بخش عمومی و تخصصی (آموزشی) در این نمایشگاه به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

سرپرست امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه کتاب‌های این نمایشگاه با ۱۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد گفت: کتاب‌های این نمایشگاه با موضوعات مختلف، ویژه همه گروه‌های سنی است.

این مسئول با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه کتاب همدان از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۰ در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان میزبان علاقمندان به کتاب خواهد بود گفت: این نمایشگاه با حضور دستگاه‌های فرهنگی در بخش جنبی نیز فعال خواهد بود.

شیرمحمدی با بیان اینکه یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب سال ۹۵ برگزار شد گفت: به دلیل عدم بودجه و مسائل مالی، نمایشگاه کتاب تا سه سال در همدان برگزار نشد.

او با بیان اینکه نمایشگاه کتاب در شهرستان‌های استان نیز برپا خواهد شد گفت: نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، زمینه‌سازی دسترسی آسان به تازه‌های نشر، تسهیل کتابخوانی و افزایش آگاهی مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار