رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

پیروزی مدعیان در کنفرانس شرق / شکست دور از انتظار فیلادلفیا برابر اورلاندوبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا ( NBA )با برگزاری ۶ دیدار بامداد و صبح امروز پیگیری شد و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند. تیم بسکتبال بوستون سلتیک در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های امروز که در کنفرانس شرق برگزار شد به مصاف کلیولند کاوالیرز رفت و در پایان با نتیجه ۱۲۹ - ۱۱۷ به پیروزی رسید و به بیست و دومین برد فصل خود دست یافت.  

سلتیکی‌ها با این پیروزی همچنان در رده دوم جدول رده بندی کنفرانس شرق باقی ماندند و حریف امروزشان هم در همان رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.  

اوکلاهاما هم در دیگر دیدار امروز به مصاف شارلوت رفت و در بازی نزدیک با نتیجه ۱۰۴ - ۱۰۲ به پیروزی رسید تا شانزدهمین برد فصلش را به دست آورد، آن‌ها هم اکنون تیم هفتم کنفرانس غرب هستند و فاصله زیادی با تیم‌های پائین ترندارندو بدین ترتیب حفظ جایگاهشان سخت خواهد بود.  

فیلادلفیا در یکی دیگر از بازی‌های امروز در دیداری که بسیار نزدیک و نفسگیر دنبال شد با نتیجه ۹۸ - ۹۷ به اورلاندو باخت تا تا یازدهمین باخت فصلش را تجربه کند، آن‌ها البته شرایط خوبی دارند و در جایگاه پنجم جدول رده بندی کنفرانس شرق قرار دارند. اورلاندو هم در رتبه هشتم قرار دارد و جایگاه تثبیت شده‌ای ندارد.  

صدر نشین رقابت‌های کنفرانس شرق یعنی میلواکی هم با آتلانتا بازی کرد و در بازیی که برای آن‌ها خیلی سخت هم نبود ۱۱۲ - ۸۶ به پیروزی رسید تا بیست و هشتمین برد فصل را کسب کند و جایگاهش را بیش از پیش در صدر جدول رده بندی تثبیت کند.

میامی هم در یکی دیگر از بازی‌های که با ایندیانا بازی کرد و در پایان یک بازی نفسگیر ۱۱۳ - ۱۱۲ به پیروزی رسید تا به آمار ۲۳ برد در ۳۲ بازی دست یابد، آن‌ها پس از میلواکی و بوستون در رده سوم جدول رده بندی کنفرانس شرق قرار دارند.  

آخرین دیدار امروز هم میان تیم‌های بسکتبال فونیکس و گلدن استیت پیگیری شد که در پایان گلدن استیت موفق شد با نتیجه ۱۰۵ - ۹۶ برنده بازی باشد و شرایطش در جدول رده بندی کنفرانس غرب را تا حدودی بهبود بخشد.  

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح فردا با برگزاری ۱۴ دیدار پیگیری می‌شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار