رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد و صبح امروز با برگزاری ۱۱ دیدار پیگیری شد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری یازده دیدار پیگیری شد و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان رفتند. تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز موفق شد در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز با نتیجه ۹۶ -۸۷ از سد تیم بسکتبال اورلاندو بگذرد و بیست و دومین برد فصلش را تجربه کند آنها همچنان صدرنشین کنفرانس غرب هستند و شرایط خوبی دارند.  

تیم‌های بسکتبال ایندیانا و سلتیک هم در ادامه این رقابت‌ها با هم بازی کردند. این دیدار از بازی‌های مهم کنفرانس شرق بود و بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد و در پایان این تیم ایندیانا بود که موفق شد با نتیجه ۱۲۲ - ۱۱۷ برنده بازی باشد. با این نتیجه این تیم به شانزدهمین برد فصل خود دست یافت و سلتیک هم به جایگاه سوم کنفرانس شرق سقوط کرد.  

هیوستون هم در یکی از بازی‌های کنفرانس غرب با کلولند بازی کرد و در پایان با نتیجه نزدیک ۱۱۶ - ۱۰۰ به پیروزی رسید تا شانزدهمین برد فصل را تجربه کند و در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد. در یکی دیگر از بازی‌های مهم کنفرانس غرب هم تیم‌های لس آنجلس کلیپرز و تورنتو رپتورز با هم بازی کردند که در پایان کار این تیم لس آنجلسی بود که توانست با نتیجه ۱۲۲ - ۹۲ برنده بازی باشد، آن‌ها با این برد به نوزدهمین پیروزی فصل رسیدند و جایگاه دومیشان در کنفرانس غرب را تثبیت کردند.  

نتایج دیگر دیدار‌های امروز NBA  به شرح زیر است: 

ادامه روند برد‌های لس آنجلسی‌ها / شکست سلتیک و تورنتو برابر حریفان

این رقابت‌ها بامداد و صبح فردا هم با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

پیروزی آسان لیکرز و شکست نزدیک بوستون مقابل دنور

ادامه برد‌های لیکرز در کنفرانس غرب

پیروزی نزدیک شارلوت مقابل دیترویت / ادامه صدرنشینی لس آنجلس لیکرز و میلواکی در کنفرانس های غرب و شرق


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار