رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: نگاه انقلابی آیت الله رئیسی به بدنه دستگاه قضایی سرایت کرده و موجب ایجاد تحرک جدیدی برای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مردم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جلسه شورای قضایی استان بر لزوم استمرار مبارزه قاطعانه و همه جانبه با مفاسد تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین راهبرد‌های قوه قضائیه به ویژه در دوره تحول مبارزه قاطعانه و شجاعانه با مفاسد اقتصادی است و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه از جمله در  استان صورت پذیرفته است.
 
او تصریح کرد: نگاه انقلابی آیت الله رئیسی که به بدنه دستگاه قضایی نیز به طور محسوسی سرایت کرده و موجب ایجاد تحرک جدیدی برای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مردم شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: امروز چشم امید همه به مجموعه قضایی است و بر همین اساس توقعات مردم از دستگاه قضایی بسیار بالا رفته و ما نیز موظفیم با تمام توان و با کار مضاعف و تلاش جهادی در زمینه خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به مردم بکوشیم.

صادقی  با اشاره به وجود برخی از مشکلات در زمینه اقتصادی و معیشتی، افزود: مسئولان ذی ربط باید به خواسته‌های به حق مردم توجه کنند و در جهت پاسخگویی به این خواسته‌ها تلاش نمایند.

او تصریح کرد: مردم از مسئولان انتظار ارائه خدمت صادقانه و بی منت دارند و در این زمینه هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی مسئولان برای انجام وظایف قانونی پذیرفته نیست و مدیران باید در برابر هر فعل یا ترک فعل خود پاسخگو باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری گفت: دستگاه‌های نظارتی در چهارچوب قانون، تلاش مضاعفی در جهت انجام وظایف محوله خواهند داشت و انشاء الله مردم نیز با حضور پرشور در صحنه انتخابات بار دیگر دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس خواهند کرد.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.