کارشناس حوزه فناوری‌های نرم و هویت ساز مطرح کرد؛

نقش روش‌های آموزشی نوین در تعلیم و تربیت کودکان

آقایی گفت: با توسعه فناوری و تاثیر روز افزون آن بر رشد کودکان و نوجوانان، بکارگیری روش‌های آموزشی نوین، اهمیت بسزایی در تعلیم و تربیت آنها دارد.

تعلیم و تربیت کودکانبه گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر آقایی، مدیر بخش ترویجی بازی و اسباب‌بازی و دبیر کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز اظهار کرد: با توسعه فناوری و تاثیر روز افزون آن بر رشد کودکان و نوجوانان، بکارگیری روش‌های آموزشی نوین، گیرا و ماندگار، اهمیت بسزایی در تعلیم و تربیت یافته است.

این کارشناس حوزه فناوری‌های نرم و هویت ساز با بیان اینکه یکی از مناسب‌ترین و پر بازده‌ترین روش‌های آموزشی و تربیتی، آموزش بازی محور است، گفت: با توجه به تأثیر شگرفی که روش‌های آموزشی و تربیتی بازی‌محور بر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان دارد، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاری دومین نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی کرده است.

حضور شرکت‌‎های خلاق در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی

او با اشاره به نقش ویژه آموزش با استفاده از ابزارک‌های بازی و اسباب بازی تصریح کرد: با نگاه ویژه به آموزش بازی محور و ایجاد بستر مناسب برای فعالین این حوزه، ۲۷ مجموعه منتخب فعال محصولات خود را به صورت تجربه بازی در غرفه‌ها به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند. این ۲۷ مجموعه منتخب بازی‌ها و اساب بازی‌های منتخب را در حوزه‌های مانند: «رباتیک»، «سلامت»، «هوافضا»، «منطقی و ریاضی»، «باغبانی»، «ایمنی»، ... را محتوا سازی کرده‌اند.
 
دومین نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی هفتم تا سیزدهم دی از ساعت ۹ تا ۱۹ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار