اخبارحوادث هشتم دی ماه ۹۸؛

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و در "تیران و کرون/ جاسازی موادمخدر درمیل باستانی

مهم‌ترین حوادث امروز هشتم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز هشتم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و در "تیران و کرون

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری و اخاذی مبلغ ۳ میلیون ریال با ترفند‌های خاص و مراجعه مالباخته به یگان انتظامی، موضوع در دستور کار مامورین کلانتری ۱۱ شهرستان "تیران و کرون" قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های تخصصی پلیس به کلاهبردرای مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از شهروندان اعتراف کرد و بیان داشت: این فرد با مراجعه به عابر بانک‌ها از شهروندان می‌خواسته مبلغی را با کارت خودشان به حسابی واریز کنند تا او وجه نقد به آنان بپردازد که پس از واریز شدن مبلغ به کارت درخواستی، متواری می‌شده است.

سرهنگ صادقی بیان داشت: دیگر مالباختگان و شاکیان این پرونده نیز شناسایی می‌شوند و متهم نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون در پایان از عموم شهروندان خواست، کلاهبرداران افرادی هستند که ظاهری شیک و مرتب دارند مراقب باشید در دام آن‌ها گرفتار نشوید و هر گونه موضوع مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید و افرادی که به این طریق از آنان کلاهبرداری شده نیز می‌توانند به پلیس آگاهی شهرستان تیران و کرون مراجعه کنند.
 

جاسازی موادمخدر درمیل باستانی

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "شرافت" نائین حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که از مرز‌های شرقی کشور عازم تهران بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در این عملیات طی بازرسی از خودرو ۲ عدد میل چوبی باستانی را مشاهده کرده و قصد بررسی تخصصی و توزین آن‌ها را داشتند که را ننده با خودروی خود متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با بیان اینکه ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و طی یک اقدام به موقع آن را متوقف کردند اظهار داشت: در ادامه ماموران با انجام بررسی‌های علمی و تخصصی بر روی میل‌ها مقدار ۹ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک از داخل آن‌ها کشف کردند.

سرهنگ کاکاوند تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و راننده خودرو جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.
 

کشف ۷۶ کیلو گرم مواد مخدر در شهرضا

سرهنگ" صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروی عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده که از مررز‌های شرقی به مقصد یکی از استان‌های شمالی در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید بعمل آوردند که در نتیجه تعداد ۶۱ عدد بطری حاوی مواد مخدر از نوع تریاک به مقدار ۷۶ کیلو گرم که به شکلی ماهرانه در خودرو جاسازی شده بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و و راننده خودرو جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.