مسئول نظارت و ارزیابی اداره استاندارد استان کرمانشاه گفت: همکاران ما در فروشگاه ها و سطح مغازه در شهر و عرضه کالاها هم اکنون حضور دارند و این باز خورد را میگیریم که چه میزان از استاندارد رضایت دارند.

 کالاهای استاندارد یاسر مرادی مسئول نظارت و ارزیابی اداره استاندارد استان کرمانشاه  در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: شهروندان برای مطلع شدن از نشان استاندارد کالاها کد ده رقمی  را به ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند  اعتبار پروانه استاندارد و نام واحد تولیدی هم به آن‌ها  پیامک می‌شود.

او گفت: بحث‌های ایمنی آسانسور‌ها با همکاری بیمارستان‌ها انجام شده است و  پروانه ایمنی برای آن‌ها بعد از تایید صادر می شود در ساختمان سازی  خصوصی تا تاییدیه برای اسانسور‌ها باشد پایان کار داده نمی‌شود و تمام اسانسور‌هایی ساختمان‌های خصوصی دارای استاندارد است.

مرادی بیان کرد: اما در مسکن مهر به لحاظ اینکه در مرحله سفت کاری پایان کار داده شده گلوگاهی برای اخذ تاییدیه اسانسور‌ها نیست و  شهروندان در این مناطق می‌توانند پیگیری کنند تا با حضور کارشناسان  مشکلات این آسانسورها رفع شود  خوشبختانه اسانسور‌ها در مسکن مهر  برخی از شهر‌های استان   دارای استاندارد است.

او گفت: علامت استاندارد علامت اطمینان دهنده برای کیفیت محصولات است و بسیاری از کالاها با علامت استاندارد به عراق صادر می شود.

مسئول نظارت و ارزیابی اداره استاندارد استان کرمانشاه  با بیان اینکه اعتماد مردم به علامت استاندارد هر ساله می سنجیم گفت: همکاران  ما در فروشگاه ها و سطح مغازه در سطح شهر و عرضه کالاها حضور دارند و این باز خورد را میگیریم که چه میزان  از استاندارد رضایت دارند.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.