باید اجازه تفکر و پژوهش همه جانبه داده شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: در علوم انسانی باید اجازه تفکر و پژوهش همه جانبه داده شود و کرسی های آزاد اندیشی جدی گرفته شود.

پژوهشبه گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی گفت: دین و عرف ما هیچگاه برای اندیشه خط قرمز قائل نشده است، در دینی که معجزه پیامبرش کتاب است و اولین قسم خداوند در قرآن قلم است، نشان از جایگاه تحقیق و علم در دین مبین اسلام دارد.

او گفت: در شرایط تحریم وظیفه تک تک ماست که تلاش کنیم، از شکست ها درس بگیریم و با عقلانیت وضعیت را برای نسل آینده بهبود ببخشیم.

کریمی ادامه داد: با هم فکری و تلاش تمام سازمان ها و ارگان ها بحران بیکاری در استان کاهش یافته و از رتبه یک کشوری به رتبه ششم رسیده است.


او افزود: باز شدن مرز خسروی حاصل زحمات مدیران ارشد استان خصوصا استاندار بود که می تواند موجب افزایش صادرات، توسعه توریسم درمانی و رونق اقتصادی منطقه شود.


کریمی گفت: امیدوارم با کمک دانشگاهیان و استفاده از مجموعه عقلانی در دانشگاهها، عقلانیت سیاسی بر سیاست خارجی حکمفرما شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.